čtvrtek 22. září 2016

KTRC Ještěd Skyrunning půlmaraton 2016

Ještěd Skyrunning půlmaraton byl pro mě závod plný překvapení. Jelikož jsem běžel i loni tak jsem propozice nijak pečlivě nestudoval. Chyba. Na startu byla špička v bězích do velkých kopců jako Honza Zemaník, Tomáš Lichý a Víťa Otevřel. Překvapení číslo jedna, kluci po startu nikam nespěchali, však za chvíli jsem poznal proč. Oproti loňsku se na Ještěd běželo po černý sjezdovce - bolavé překvapení číslo dvě. Dalším překvapením bylo, že zase sbíháme úplně dolu k místu startu a běžíme znovu na Ještěd, tentokrát po turistické značce co se běžela loni. Čelo závodu jsem už dávno opustil. Dlouhý seběh z Ještědu mě začíná bavit a to hlavně díky botám který mam na noze, Inov-8 X-talon 200. Bláto, mokrý kořeny, těžký terén a prudký seběh. Vim, že tyhle boty jsou již dávno prověřený, ale teprve nyní jsem je ocenil na 100%. Bezhlavě jsem to pustil dolu a doufal jsem, že mi to nikde nepodklouzne a ač jsem běžel jak prase, tak drželi jak s hřebíkama. Musím říct, že jsem byl překvapenej a to nepíšu abych dělal nějakou Inov-8 selanku. Díky tomu jsem utekl soupeřům a dostal se na 5. místo. Jenže dlouhý seběh trošku rozbil moje nohy a přichází další překvapení - běžíme znovu na Ještěd. Když se tam vyškrábu tak se mi nahoře motaj nohy a jsem rád, že jsem rád. Poslední překvapení mě rozseká....do cíle se běží po černý sjezdovce dolu. Stehna mam tak rozbitý, že už můžu jen malinko cupitat a jen díky X-talonům se držim stále v poloze vzpřímené. Do cíle se nakonec dostanu na 6.místě, což beru. Teď jsou tři dny po závodě a já si konečně sednu bez opory na záchod.




Žádné komentáře:

Okomentovat